سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[پیمان] دوستی را نگه دار، گرچه دیگری آن را نگه ندارد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :0
کل بازدید :18067
تعداد کل یاداشته ها : 14
103/2/30
7:27 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
علی احمدی[2]
به نام خدا طلبه‌ام، سال 1372 وارد حوزه علمیه قم شدم. از سال 1382 کارهای پژوهشی انجام می دهم. نگارش بیش از چهار کتاب و بیست مقاله حاصل این سالهاست. اکنون در موسسه آموزش عالی امام رضا علیه السلام قم مشغول تحصیل در رشته تاریخ اهل بیت علیهم السلام سطح سه می باشم.

خبر مایه

با سلام خدمت همه دوستان عزیز

حتما داستان جدایی نادر از سیمین و معروفیت او در جهان را شنیده اید! آقای فرهادی چگونه به این جایزه بزرگ! دست یافت؟ و به چه قیمتی؟ من فقط یک سوال می پرسم: اگر آقای فرهادی فیلمی با رویکردی مثبت از فضای ایران می ساخت، آیا به اسکار می رسید؟ آیا تمام جایزه، فقط به خاطر هنرمندی هنرمندان و شخص ایشان است؟ چگونه می شود که فیلم ایشان در کنار یک فیلم اسرائیلی به مرحله نهایی می رسد؟ و در پایان پیام آقای فرهادی به همه جهانیان که از ایران، با کشوری بافرهنگ و تمدن بزرگ یاد کرده بود. آیا می شود از ایشان پرسید: اگر ایران بافرهنگ و تمدن است، چرا سیمین حاضر می شود از ایران باتمدن و بافرهنگ خارج شود و در فیلم این گونه القا می کند که در ایران نمی تواند فرزندش را به نحو صحیح و دلخواه تربیت کند؟؟؟؟؟ و ده ها سوال دیگر.

و اما وقتی در خبرها شنیدم که او (فرهادی) برای گرفتن جایزه، لبهای آن خانم را شکار کرده، متاسف شدم. متاسف از انسانی که خود را از قافله فرهنگ و تمدن ایران می داند اما به کمترین آداب ایرانی ایرانیان پایبند نیست.


90/12/17::: 9:28 ع
نظر()